miércoles, 7 de noviembre de 2018

Gran visita del edifici mes alt de New York, Empire State Building


Fa qüestió de un any vaig estar de vacances a New York, la gran ciutat, jo i la meva família vam decidir visitar l’edifici mes conegut de la ciutat, l’Empire State Building.
És un edifici amb una altura de 381 metres sense contar la antena que esta situada a la part més alta del edifici, es va construir a l’any 1931.
Empire State
Va arribar el dia de la visita, estava entusiasmat per veure les vistes que ofereix l’edifici, unes vistes de 360º de la ciutat. En el moment de la entrada a l’edifici, vam passar per un detector de metalls, com els del aeroport. Després d’una interminable cua, va arribar el moment de pujar a un dels 73 ascensors que hi havia. Tot i que en pujar a dalt de tot vam trigar una bona estona, en el moment que l’ascensor va obrir la porta al mirador, vam quedar bocabadats de les vistes que teníem, no ens imaginàvem que seria tant impressionant.
Empire stateEmpire state
Passades 2 hores en el mirador esperant a veure tot fosc amb la il·luminació de la ciutat, va arribar el moment de marxar, amb un gran record que tindria per tota la meva vida, vaig poder estar en un dels edificis mes emblemàtics del mon.

El que més em va impressionar, va ser les escales que hi havia des de la planta baixa, fins la planta 102 que era la ultima, amb un total de 1860 esglaons.

Aquí teniu un enllaç de la meva opinió sobre el viatge.
https://soundcloud.com/carlos-gonzalez-47278722/viatge-a-nova-york/s-bNlaL

No hay comentarios:

Publicar un comentario